Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

13 Ιανουαρίου..............

Είναι κάποιες μέρες..... που θέλεις να κλάψεις... και .. δεν κρατάς το δάκρυ σου...το αφήνεις να κυλήσει... Δεν είναι τυχαία η ημέρα.... άλλαξε τη ζωή σου...., τον τρόπο σκέψης σου...
Πολλοί είναι οι άνθρωποι που έχασαν δικούς τους ανθρώπους.... Προσωπικά.... είμαι περήφανη που τον είχα στη ζωή μου.... Ήξερε να ζει... Η ζωή του γεμάτη... Η δημιουργία του αστείρευτη.... Οι αξίες και το ήθος του μεγάλα.... Οι στιγμές και οι αναμνήσεις.... πολλές.......
Κάθε παιδική μου ανάμνηση... έχει το άρωμά του .. και τον ήχο της φωνής του... Κάθε μου παιδικό χαμόγελο.... την επιβράβευσή του... Κάθε μου αξία... τη σφραγίδα του.....
Μέσα στα μάτια μου... στον τρόπο που σκέφτομαι.... ξέρω πως κάποιοι άνθρωποι που τον γνώριζαν... βλέπουν ένα κομμάτι του... Και είμαι περήφανη γι' αυτό......
Σε κάθε μεγάλη χαρά.... η έλλειψή του μεγαλύτερη.... αλλά..... καταλήγεις να πεις.... πως θέλεις να δημιουργήσεις τόσα πολλά, όσα δημιούργησε.... πως... θέλεις να μάθεις να ζεις... όπως ήξερε να ζει...
Είναι περίεργη η ζωή.... σου μαθαίνει και σου αποδεικνύει ... πως έχεις τη δύναμη να επιβιώσεις και να προχωρήσεις.....
Και..... κάπου εκεί .... αλλάζεις.....
Αλλάζεις μονάδα μέτρησης στις αξίες της ζωής...... , αλλά και σε αυτό το ίδιο το δώρο...... τη ζωή.....
Βλέπεις καθαρά..... και ζεις..... επιλέγοντας τους ανθρώπους που πλέον θα έχεις πραγματικά δίπλα σου....
Ένα είναι το σημαντικό.... όσο περνάνε τα χρόνια..... τον νιώθω πιο πολύ δίπλα μου... αφού είχε προνοήσει να με συμβουλέψει για κάθε μου βήμα.... και τελικά..... η συμβουλή του υπάρχει.... το Πρότυπο ζει μέσα μου.. και... αν από κάπου με βλέπει..... είμαι σίγουρη ότι θα είναι περήφανος.....
Αν είστε γονείς..... μιλάτε με τα παιδιά σας.... Μην περιμένετε αιτίες για να αναπτύξετε ένα θέμα.... αλλά πιαστείτε από αφορμές..... Έτσι... σίγουρα θα του δίνεται τη λύση στα προβλήματά του... όπου κι αν είστε.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: